miercuri, 7 noiembrie 2007

Conflicte intre generatii

Din pacate adolescentii din zilele noastre au decazut mult (fata de cum erau parintii nostri la aceeasi varsta), mai ales cei nascuti incepand cu 1990 .Probabil este din cauza ca societatea este mult mai indulgenta, tentatiile sunt mult mai numeroase si mai putin tinute in frau.Nu cred ca problema este cine nu isi cunoaste limita.. trebuie sa existe un echilibru. Parintii sunt prea putin intelegatori in general, iar copiii sunt mult prea revoltati de asa-zisa lipsa de libertate. Nu spun ca este asa intotdeauna. Eu de exemplu am avut mare noroc cu ai mei, si ei cu mine. Ei imi dau voie sa fac orice atata timp cat stiu si ei, iar eu nu fac nimic iesit din limitele normale. Insa majoritatea se confrunta cu problema pe care am enuntat-o inainte. Nici copiii, nici parintii nu sunt dispusi sa cedeze si sa faca un compromis. Copiii din orgoliu probabil, iar parintii pentru simplul fapt ca ei le-au dat viata copiilor si considera ca acesta este motivul suprem, care le da dreptul sa decida asupra vietii copilului. Dreptatea este la mijloc. Oricum, din traditie exista un conflict intre generatii, din pacate

Niciun comentariu: